45 + 50 = 95

Igår gick den sååå omtalade 95årsfesten av stapeln här på Vickelbyvägen 85. Pappa fyllde 50 i april och mamma fyller 45 nu på måndag. Eftersom pappa inte haft någon fest så slog de ihop det.

Väldigt lyckad kväll. Både mamma och pappa var otroligt nöjda med kvällen bland släkt och goda vänners sällskap. Tyvärr så bestämde jag mig för att åka o jobba natt. De ringde från jobbet, jag kunde inte motstå när jag fick höra att tjejen jag fick passet på söndag av hade klantat till det ordentligt, det passet var ju borttaget. Hade hon tänkt meddela mig de eller? Schyssta puckar.

Men att jobba natt när jag inte sovit ordentligt är något jag aldrig mer gör om. NEVER! Det var väldigt påfrestande.

Idag är det en innesittardag, det regnar.

Imorgon är det dags för nattjobb igen. Börjar 16.30. Då ska jag jobba med Chris igen, hoppas hon har haft en bra semester.

Nu ska jag slappa vidare. Kanske lyssna på lite Håkan Hellström och tänka på X.



P U S S E L I P U S S

Kommentarer
Postat av: Kregert

Är du kär i Håkan? hihi ;)

2008-08-17 @ 19:13:32
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0