50årsfest

Min kära faster Monique fyller 50 år idag. Och det har vi firat hela dagen, från klockan fjorton till klockan tjugotre har vi befunnit oss i Ljungsbro utanför Linköping. Vilken härlig tomt-fest. Massa dukade bord på gräsmattan och massa god mat och dryck.

LYCKAD TILLSTÄLLNING!


Ja gårdagens slut var allt annat än lyckad. Ett väldigt plötsligt slut på en kväll som skulle slutat runt tre-fyra på natten blev istället en hemfärd vid tolv med pappa. Tur att han befann sig i stan precis den tiden som jag behövde ha tag på skjuts. Jag vill bara lägga den här kvällen bakom mig, sluta bry mig och inte höra av mig. Inga namn nämnda, inga namn glömda. Ett ord kan beskriva min kväll igår: BESVIKEN !


Dags att ta nya tag och se framåt. Fick reda på att Rahma kan komma upp till mig i mitten av september. Som jag kommer räkna dagarna och längta ihjäl mig tills hon kommer. Jag saknar henne såååå mycket <3



Dags att sova. . .



P U S S & G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0