Döden

Nu låter det här som om jag ska skriva mitt mörkast inlägg någonsin. Ja döden kanske är något mörkt men det handlar om mina drömmar jag drömt på sistone, vad jag tänker när något på TV handlar om att någon dör  o s v.

I fredagsnatt drömde jag en hemsk dröm. Den handlade om att min mamma dog. Det var fruktansvärt, Jag kallsvettades och vakna upp ur drömmen, trodde att jag skulle drömma om något annat så fort som jag somnade om men jag fortsatte att drömma samma sak.

Min familj tror att jag drömmer sådan här saker för att vi haft ett dödsfall i familjen för inte så länge sen. Och det kommer fortsätta framöver. Det är vanligt att man reagerar såhär.

Sen så kollade jag på One Tree Hill igårkväll. Det handlade om en olycka, folk hamna på sjukhus och var nära på att stryka med. Då fick jag flashbacks från när morfar dog. Det värsta jag varit med om i mitt liv. Och jag kommer aldrig glömma det. Jag fick inte tillräckligt mycket tid med min morfar. . .




Varför saknar jag allt så mycket för. Var det ett misstag kanske? Det som hände. Jag påmindes om hur det skulle kunna vara och jag saknar det. Jag är inte kär och jag var aldrig kär men jag saknar det ändå. Jag saknar att vi inte fortsätter lära känna varandra. Saknar inte du?



Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag sov länge idag. Haha 11.40 stod klockan på när jag slog upp mina blå. Jag vill till IKEA idag men frågan är vill mamma det? Hon försöker dra på det. . .  Varför?

Hörs senare!



P U S S   P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0