En natt till

Jaha då har man hunnit vakna och käkat både frukost och mat sen klockan halv tre. Hahaha. Ibland hinner man mycket på kort tid. Jag och syster har till och med sett på film, Tsaziki - Vänner för alltid. Den filmen är sjukt söt.

Sitter här i mitt rum och filurar. Ska hoppa in i duschen strax. Behövs verkligen. Jag och Chris kör en äckel-helg. Vi duschar inte när vi kommer hem på natten utan vi bäddar rent efter 3 nätters jobb. Hahaha. MYSIGT !

Jag har så kul på jobbet. Så underbart kul.

Mer än en vecka har gått. Har du haft mycket att göra? Är du sur? Isolerar du dig med din käresta? Vad står på?
Det skulle ju inte bli nåt mer tjafs, vi klarar oss utan tjafs ju.
Snäll Gud, skona oss från tjafs.



Nu tar jag ett skutt in i duschen  :  )



P U S S E L I P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0