FIASKO

Har just kollat på höjdhoppsfinalen med Stefan Holm, utslagen blev han. Slutade 4a. Jag tror nog minsann att de svenska friidrottarna blev ett fiasko i OS. Även det svenska damlandslaget i fotboll blev ett fiasko. Vilket dåligt OS för Sverige. Dock ska vi skatta oss lyckliga att vi har två duktiga cyklister och två duktiga tennisspelare som har kammat hem 3 silver totalt. Dom ska vi vara stolta över.

Dags att göra sig iordning och åka in till jobbet. Måste fixa någon som kan jobba på lördag. För jag har ju blivit inbjuden på 20årsfest på fredagen och 50årsfest på lördagen. Jag hoppas den här helgen blir lyckad.

Hmmm. Nu har jag inte ätit något mer än frulle innan jobbet. Undra om jag ska slänga i mig något innan jag drar? Hmmm. Lr ta en specialSUPREME som bara kostar 22kr, hihi.

Tänker på X i smyg. . .



H E J H O P P !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0