Fredag

Jag vill ha fredag idag

Och tänka sig, det är fredag idag och det betyder att jag är ledig imorgon. Men jobbet kallar åter på söndag. Bra cash i alla fall. Jobbar otroligt mycket nu asså. Inte många lediga dagar nu. Enda dagen jag e ledig nästa vecka är torsdag, annars jobbar jag varje dag. Shit asså.

Jag har blivit ett helt otroligt fan av Håkan Hellström asså. Hmmm. Det får mig att tänka på en viss person. Det gör mig glad och varm inombords. Skönt att det finns lite sånt i livet. Det behöver inte alltid vara så komplicerat utan bara lite pirr kan göra en på så bra humör.

Är ju jättehungrig nu. Hoppas mamma gör mat nu. Har bara ätit en gång idag, mat på jobbet vid elva-halv tolv. Det blir grillat ikväll, mumma.

Jag och systeryster var och hämtade fotografiet idag och fixade inramningen och så. Det blev sååååå bra. SisForever <3

Nu ska jag prova kläder inför imorrn, mammas o pappas 95årsfest.
Varmt väder: Klänning från Only
Kallt väder: Gråa chinos från BikBok, Svart linne från MQ och jacktröja från GinaTricot

Hoppas det passar, det jag har tänkt.



P U S S E L I P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0