Grattis Mamma!

Idag blir min mamma 45 år. Jag o syster gick upp 5.20 imorse för att sjunga för henne. Men hon hade envisats med att sätta klockan tidigt och märkte när jag tassade upp och stängde dörren till hennes o pappas sovrum. Men pappa sa åt henne att lägga sig igen. BRA gjort!

 

Jag älskar mina föräldrar och min syster över allt annat, men det ska faktiskt bli skönt och flytta till eget igen <3

Hur kan man bara vända på steken helt ? Tycka om något man aldrig tyckt om ens lite förut.
Jag tror jag är kär i Håkan Hellström.
Jag tror jag e lite betuttad i X.

Ska snart åka in och jobba natten på MAX, till klockan 2. Stänger 1. Såg att vi har en kampanj idag. SUPREME 22kr. Kom och käka. Vore kul och se några bekanta ansikten. Hihi.



P U S S E L I P U S S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för gratulationen och den fina sången imorse.

Kram mamma

2008-08-18 @ 15:20:51
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt.!! jaa men det är ju somsagt jätte jobbigt i början, men man går ju vidare, så är det ju..

Usch, va jobbigt att vara med så... skulle tycka det var jätte läskigt. men somsagt, om du tyckte det kändes bra så är ju det huvudsaken.. och man får ju lixom tänka, de slipper lida, de mår bra nu, och det är ju det viktigaste!



Hoppas du haft en bra dag, med kalas =)

2008-08-18 @ 22:14:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

dags för dig att komma till kalmar snart och hälsa på :)

2008-08-18 @ 23:38:54
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0