Håkan

Jag har alltid sagt att Håkan Hellström är pissdålig. Men jag tror jag har upptäckt honom nu. Tycker faktiskt om hans låtar även om han har en och annan falsk ton här och var. Mest av allt tycker jag om låten Kär i en ängel. Hihi. Mitt namn finns med i den, om man lägger till ett h. Nathalie istället för Natalie. Men det är inte därför jag gillar den låten. Finns fler orsaker, men de behåller jag för mig själv.

Dagen går mot sitt slut och jag ska strax hoppa i säng och sova. För imorgon väntar en heldag på jobbet, 11-20. Och då vill man gärna vara fräsch.

Mycket snack, liten verkstad. Dags att göra handling av sina ord.



G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: chris

bra babe! då ska du med och se håkan den 1:e november!!

2008-08-13 @ 00:12:37
Postat av: Sysslingen

Jag fattade inte heller grejen med honom innan, men efter i sommar så är han nästan min Gud. Kär i en ängel och för en lång, lång tid är helt klart mina favoriter!

2008-08-17 @ 20:51:00
URL: http://mathildanordlander.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0