Helgen fullbokad

Då var det återigen helg. För jag räknar fredagen till helgen. Och den här helgen är ännu mer fullspäckad än förra helgen. Ikväll blir det utgång direkt efter jobbet, eller förfest först då men ändå. Sen imorgon är det dags att åka upp till Nyköping på Lisa och hennes homies inflyttningsfest. Sen på söndag hämtar familjen upp mig i Nyköping och vi glider vidare mot STHLM och Roberts 75årsfest. Mycket har jag proppat in den här helgen.

Och idag ska jag träffa Elin för lunch, hon fyller ju år imorgon. Undra om hon tror att jag kommer ihåg det. Hihi. Aja hon får en liten överaskningspresent. Inget märkvärdigt men ändå.

Jag har funderat den här veckan som gått. Om och om igen. Kommer dock fram till samma sak varje gång. Kanske upplevde de allt mer annorlunda än vad jag gjorde, men det är väl klart. Men jag tror att de hade kännt precis samma sak i samma situation som jag var i. Men tiden får väl gå, inget svar än iaf, för jag frågade faktiskt en grej.

Nehe nu ska jag ta och betala min telefonräkning och så göra mig iordning, för jag ska ju iväg direkt efter jobbet. Ska sätta upp håret, blir lite snyggare då iaf när man jobbat.

Förresten är det bara 16 dagar kvar nu, tills lägenheten är min !



P U S S E  L I P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0