Helgen

Ja det blir aldrig som man tänkt sig tydligen. Fattar inte varför det är så svårt att komma upp till Nyköping, alltid ska något komma ivägen. Igår var det så att jag hade inte fått ut mina saker i garderoben kvällen innan på Hugo för det började brinna i byggnaden så alla fick gå ut. Vi frös så mycket så vi va tvungna att ta en taxi därifrån annars hade vi fryst ihjäl.

Jag är ledsen Lisa att det blev som det blev. Du har inte svarat på mina sms, jag hoppas verkligen inte att du är sur. För jag ville verkligen upp. Saknar dig bruttan.

Istället fick det bli att skjutsa föräldrarna till en fest, så slapp mormor göra det. Sen så blev de bara film med syster.

Idag har vi varit på galej hela familjen Karlsson. Vi åkte upp till Sthlm för att fira mammas morbror, Robert, som fyllde 75 år. Träffade mammas kusiner och massa annat folk, var mycket trevligt. Även en liten tjej på 4 år som hette Isabella och var hur charmig som helst. Hon va så social och lyssna verkligen på vad man sa och var inte olydig, hon hade bara hur mycket energi som helst i kroppen.

Imorgon är det jobb som gäller. Börjar halv åtta så kanske dags att släcka lampan nu och sova. Sen får vi väl se vad som händer. Vad jag gör av dagen.


G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :) Hoppas att allt är bra med dig!!

2008-09-01 @ 16:02:44
URL: http://haaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0