KanonHelg

Den här helgen har inneburit ledighet för mig. Underbart skönt !

I fredags hade Davve på jobbet förfest i hans fina våning inne i stan. Mycket lyckat som slutade med en utgång på Palace. Hade väldigt roligt med LisaE och Sandra. Det får vi göra om tjejer! Synd bara att Chris inte var på hemmaplan och kunde hänga med, men hon, Danne och Anton hade det säkert minst lika kul på festivalen i Karlskoga.

I lördags fick jag frågan av Sofia ( strax efter att jag kommit hem från LisaE ) om jag var sugen på att gå ut. Och det hade jag. WIHU !  In med en flarre vin i kylen och sen äta, göra sig iordning och in till Fia. Vi började dricka och sen kom Tessan och Sara med. En perfekt kväll verkligen. Mycket folk ute och bra musik och mycket trevliga konversationer. Efterfest hos Björn, det var lite oväntat men väldigt trevligt. Eller va säger du Björn  ; )

Idag e en riktigt seg dag. Försöker ladda om för en ny vecka som inleds med att börja jobba klockan 7 imorgonbitti. SUCK säger jag som är världens morgontröttaste människa. Men det är smällar man får ta helt enkelt.

Nehe dags och ta på sig nåt kanske. Inte sitta i duschhandduk hela dagen. Hihihi.


Tack alla som förgyllt min lediga helg !



P U S S E L I P U S S

Kommentarer
Postat av: Björn

Haha du efterfestade ju inte allt för mkt! Ms deckad;D

2008-08-04 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0