Krokhagen

Det var ett kärt (?) återbesök på Krokhagens IP ikväll. Kimstad tog emot Smedby och IdaKB va förstås där, då hennes syrra bestämde sig för att se matchen så joina jag henne. Det var länge sen jag var på Krokhagen, förr var det liksom inget konstigt att vara där 3-4 gånger i veckan.

Imorgon ska jag och min syster fotografera oss. Det är mammas och pappas födelsedagspresenter detta år. Bilder på oss. Haha. Det kommer nog bli bra. Det var ju en önskan de hade.





Ska jag kanske strycka ett streck och börja om ?



CONFUSED
var ordet




G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Kregert

Hur blev kortet? :P



Ja jag förstår, men vad innebär just Trainee? :)

2008-08-08 @ 14:27:55
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0