Ledigt

En dag ledigt och sen är det igång igen. Ja så är det när man har mer timmar på schemat. Men det har ju varit efterlängtat, så jag ska inte klaga.

Det är mörka moln ute. . . Hoppas inte det börjar åska bara. Det är en av de värsta sakerna jag vet. Åska och GETINGAR. Västa fobierna. Hoppas att jag slipper undan båda idag.

Satt och kollade på Sofias bilder från kräftskivan i helgen på facebook. Och jag är inte alls avundsjuk, inte alls. Hahaha. Så avundsjuk man kan bli. Allt va sååå fint uppdukat och det syntes verkligen vilken härlig stämning det var. Me want that too.

Nehe nu är det väl dags att göra någon nytta idag. Ta en dusch och bädda rent i sängen. Sen så måste jag ringa hyresvärden också och fråga lite grejer. Han är väldigt svår att få tag i.

Vad händer resten av dagen?
WHO KNOWS?
not me



P U S S E L I P U S S

Kommentarer
Postat av: Kregert

Vi kankse borde styra upp en kräftskiva lika fint dukat då? :P

2008-08-11 @ 19:36:40
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0