Mamma Mia



Jag är helt såld på filmen. Den var hur bra som helst. Jag och mamma satt och digga i takt till musiken och efter filmen så fick den en stor applåd av publiken. Det var faktiskt musikal-känsla i biosalongen. Jag rekommenderar verkligen Er till att se den här filmen. Och när den kommer ut på DVD så ska jag absolut köpa den till min samling av "måste-ha-filmer".

Meryl Streep spelar såååå bra och att Amanda Seyfried sjunger så bra visste jag inte. Jag blev positivt överraskad.

Sitter just nu och lyssnar på låtarna på youtube.com . Återupplever filmen liksom. Hahaha.

Idag är det jobb på schemat. Börjar klockan tre och slutar åtta. Så snart blir det att göra mat och sådär. Ska nog sätta igång en tvättmaskin också. Plocka ur diskmaskinen bad mamma mig göra med. Klart jag gör det, annars lär det ju bli ett berg av disk i diskhon.

Nu vill jag att det bara ska bli 15 september så jag får nyckeln till lägenheten. Men ser också fram emot helgen innan då Rahma kommer hit. Ska bli såååå kul att träffa henne.

Ne nu är de väl bäst att jag sätter fart här hemma.


P U S S E L I P U S S

Kommentarer
Postat av: Mamma

De filmen va konon , vilken kväll vi hade / mamma

2008-08-28 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0