Morgontröttaste i hela världen

G Ä S P !

Jag måste nog vara en av de mest morgontrötta personerna på denna jord. Jag gjorde det man absolut inte ska imorse, somnade på bussen ( ooooo va skönt det va ). Det är ju bara och vänja sig iof, jag kommer jobba mycket öppning och stängning framöver. Betyder att det bli ganska mycket hattande med rutiner.

Sen jag har kommit hem har jag varit så nära att somna typ 1000 gånger. Men jag får inte för jag ska va i säng vid nio-tiden ikväll, har jag lovat mig själv.


Jag blev sååå glad igår
Min underbaraste Rahma ringde igår. Som jag längtat efter henne. Bara få höra hennes röst igen. För er som inte vet så är Rahma en av mina allra bästa vänner som var i Frankrike och pluggade hela våren och sen har både hon och jag haft fullt upp och lite snålt i kassan så vi har inte setts på 8 månader. Men nu är det nästan bestämt, hon kommer nog hit den 12-14 september. Var så skönt och höra hennes välbekanta skratt i telefonen. Hon är speciell den tjejen.

Håkan Hellström till Flygeln 1 November
JA Chris, jag hänger så jättesupergärna med. Alla måste ju ta sin Håkan-oskuld någon gång. Hihihi. Bättre sent än aldrig. Eller hur?

Nehe om jag skulle slänga i mig de sista vindruvorna och sen damma rummet för att sen lägga mig o sova. Behöver nog jag faktiskt. Sömn är något jag fått för lite av den här veckan.



P U S S E L I P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0