Ny vecka

Dags för en ny vecka. Den här veckan har jag faktiskt lite saker på schemat, så det är väl bara att sätta igång.


A t t   g ö r a  :

[  ]   Bio med mamma på tisdag ( Vi ska se Mamma Mia )
[  ]   Jobba natt ons-tors
[  ]   Inflyttningsfest hos LisaE i Nyköping på lördag
[  ]   75årsfest för mammas morbror Robert uppe i STHLM på söndag


Vad ska man göra när man verkligen känner att man tappat allt förtroende för någon, när man liksom känner att man inte kan lita på personen. Man vet inte om personen kommer göra om samma sak igen. Jag trodde verkligen att vi var vuxna människor, men det är tydligt att vissa inte är det.

Ne nu är det nog dags att göra sig iordning för såg nu i busstidtabellen att jag måste åka in redan vid 12.47 . Dumma bussar som inte går när jag vill liksom. Så ska jag fixa lite saker. 



H E J D Å !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jäkla löjlig. Hoppas du vet det.........

2008-08-25 @ 21:23:35
Postat av: Nathalie

SV till anonym: Om du inte ens kan stå för vem du är så kan du sluta kommentera! Du har inte här att göra då! Du är löjlig som inte ens kan uppge ditt namn.



// Nathalie

2008-08-25 @ 22:40:28
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0