och en till . . .

Ja nu blir det min sista natt på ett tag. Om en timme måste jag åka igen. Börjar halv sex. Som tur är så stänger vi klockan ett idag och inte fyra som vi gjorde fredag och lördag.

Måste ju säga att vi är ett supergäng som jobbat den här helgen. Stängning har ju gått galant och supersnabbt. Så skönt verkligen. Att vi kom iväg innan halv sex båda nätterna är ju otroligt, brukar aldrig hända. Så inatt så är det bara Chris, Johan och jag kvar av supergänget, men det ska väl gå bra? JA !

Imorgon är jag ledig och ska försöka få tag i min hyresvärd. Måste fråga lite grejer. Sen ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp mig efter helgen och inför veckans arbetspass tis - fre. Sen väntar ju mammas och pappas 95årsfest på lördag.

Nehe ni nu måste jag skutta in i duschen igen. . .


Varför måste man bry sig så mycket för? Bli avundsjuk på andra tjejer för att de sitter med just han? Hahaha.
SHAPE UP !



P U S S E L I P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0