PartyParty

Hej alla glada !

Har just vaknat och känner mig lite seg. Jobbade stängning igår så jag kom hem vid tre - halv fyra. Riktigt segt. Fast allt gick sååå mycket snabbare igår än i förrgår. Natta och jag vi e proffs, hahaha. Jag lär mig mer och mer på jobbet. Fast jag får lite panik när jag står i grillen på småruscherna, men det är väl naturligt i början?

Jag är så glad idag för JockeW tog mitt pass idag ( 17-21.15 ). Så nu kan jag i lugn o ro göra mig iordning och sådär. Tack JockeW.

Sen beger det sig in till stan och möta upp brudarna och sen vidare till Davve för förfest. Sen blir det utgång någonstans.

Just nu messar jag med LisaE för att bestämma inför ikväll. Hihi. Måste in till systemet för att köpa lite dricka till kvällen.


Nu tackar jag för mig med en väldigt fin bild från Glan.






P U S S E L I P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0