Regnig dag

Dagen började bra och jag hoppas att den slutar ännu bättre

Jag vaknad tidigt idag, i alla fall för att vara jag och för att vara min lediga dag. Klockan nio gick jag upp och åt frukost framför TopModel och Nyhetsmorgon. Sen så smsa jag och Sarah, vi bestämde att vi skulle luncha ihop vid tolvtiden. Tvättade en maskin innan jag begav mig in till stan för att möta upp Sarah. Efter lunch så hängde jag med henne och storhandla på Willys i Söderköping, hem med alla varor till henne och Tommy ute i Stegeborg och sen in till stan igen. En eftermiddag med Sarah Tegnér va de ja. Så kul att träffa henne igen.

Efter det så åkte jag hemmåt igen så blev det fika med päronen och så nu väntar jag på att jag och mamma ska åka in på bio. Mamma Mia blir det. Ska bli kul att gå på bio med mamma, inte var dag man gör det liksom.

Jag måste väl nämna att vädret kunde varit bättre idag. Enda dagen jag inte fick med mig paraplyet i väskan så börjar det givetvis regna. Kunde det inte fått vara uppehåll när jag stack ut näsan va?

Nehe nu ska jag ta och söka ett jobb som verkade väldigt roligt.



H E J D Å  sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0