Soulmate

Vissa dagar funderar man mer än andra. Idag är verkligen en sådan dag.

Hur kommer framtiden se ut ?

Kommer jag någonsin hitta någon jag känner att jag vill leva med resten av mitt liv, som jag nånsin kommer älska så mycket att jag vill gifta mig och skaffa barn med? A soulmate for life. Jag som aldrig haft något som varat mer än 1 månad, borsett från min första pojkvän ( det varade i 5 månader ). Jag önskade att jag någon gång hittar rätt, att timingen inte är fel. Jag vet att det här ligger förmodligen många år fram i tiden. Men ibland behöver man bara någon som man kan känna sig trygg hos även om man vet att det inte kommer vara för evigt.

Jag var så avvaktande från början men lät dig komma nära mig ändå. Allt gick så fort. Men jag måste erkänna att jag kände en sån enorm trygghet i dig. Du fick mig att känna mig otroligt nöjd med mig själv. Jag tror det var första gången i mitt liv som jag kände mig snygg när du uttryckte de. Annars har jag bara trott att det var lögn. Du fick mig att börja tro på mig själv igen. Även om vi inte kommer varandra så nära igen så vill jag bara säga tack. Tack B, du är en fin människa. Jag hoppas du känner på dig att det är dig jag skriver om.


I K E A

Yes det blev IKEA till slut. Jag och mammsen åkte dit i eftermiddags. Jag tittade på allt jag tänkt att köpa till nya lägenheten och blev mest positivt överraskad, bara ett bottennapp angående soffan. Jag hade velat ha den i brunt, men den bruna klädseln var inte alls så snygg som det såg ut på bilderna på Internet. Det andra kommer bli perfekt. Här kommer lite pictures.

                
                  


Sen är det lite småsaker som kommer att komma till. Men jag är supernöjd med de sakerna jag har hittat. Ska bli kul att se hur det kommer bli i lägenheten. Längtar tills jag flyttar.


Nu ska jag se klart One Tree Hill avsnittet jag kollar på och sen blir det sängen för imorrn ska jag träffa Sofia. Ska bli så kul. Vi ska ha filmochmysdag.



P U S S   O   G O D N A T T  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0