Stopp

Jaha vilken bra start man fick på veckan då. En anonym kommentar som jag egentligen bara borde strunta i, men som jag ändå inte kan låta bli att ta upp här. Vad är vitsen med att skriva en dum kommentar helt anonym. Du är så feg att du inte vågar stå för det du skriver, väx upp snälla. Jag har mina spekulationer om vem det är som skrivit kommentaren men det tänker jag behålla för mig själv.

Hädanefter kommer kommentarerna att synas när jag godkännt dom. Inga mer dumma kommentarer. Då kan du lika gärna va tyst.


Nu byter vi ämne till något roligare tycker jag !

Imorgon väntar bio med mammsen men innan det så ska jag nog träffa Sarah, hoppas jag. Hon ville det, och det var ju roligt att höra. Va ju länge sen vi sågs nu så det är väl på tiden. Får se vad vi ska göra och var vi ska ses bara. Vi skulle höras av imorgonbitti.

Dags o sova. . .



G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0