Wihu

Jaha igår blev det utomhusbio på kvällen med systeryster. Mysigt va det tills att det blev för kallt och filmen va ingen höjdare. Vi drog hem och kollade på One Tree Hill när det va paus i filmen. Så sov sis nere i källaren hos mig, dock med eget täcke den här gången tack och lov.

Idag så väcktes jag av att min chef ringde och frågade om jag kunde komma in på möte. Javisst kunde jag det. Ett lite utvärderingssamtal samtidigt som jag fick mer timmar, så nu är jag anställd på 30 h / veckan. Superbra ju. Det behövs ju verkligen nu när jag ska flytta. Så ska jag avancera också, första delmålet är att bli trainee på MAX sen ska det bli mer kan jag lova.

Resten av dagen nu så ska jag städa och kanske börja packa ner lite saker och rensa.



Nu går jag typ bara o väntar på maaaaat. Jag är så hungrig så hungrig.


Uppdaterar mer senare !



P US S E L I P U S S  
 

Kommentarer
Postat av: Kregert

Vad innebär de? Ditt första delmål? vad gör man då? :P

2008-08-07 @ 18:20:13
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: tes

åhh grattis :D

2008-08-07 @ 22:48:23
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0