AjAj

Jag har massa AjAj i halsen, vill jag lova er alla. Tjockt, rossligt, hostigt, ont. YOU NAME IT! Tyvärr tror jag att jag håller på att bli sjuk här. Känner mig varm och tung i huvudet också. Det är inte ett gott tecken.

Jag måste ta tag i att städa upp här hemma. Borde både damma och dammsuga, men får nog nöja mig med att dammsuga. Får ta dammningen någon annan dag. Känner mig inte riktigt fit for fight för det. Men diska och dammsuga kan jag väl slå till med. Ska även städa badrummet, börjar se riktigt illa ut nu alltså.

Senare är det dags att ta bussen ut till syster för en myskväll med pizza. Det ska bli skönt, vill jag lova.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack för tipset! =) Det ska jag prova något dag, låter super smaskigt!

2008-12-29 @ 20:21:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0