Åter på jobbet

Det blev en lång dag på jobbet idag. Stannade kvar två timmar för att snacka med the boss. GIVANDE! Känner mig lite lugnare nu, men känns som provet är låååångt borta. Men jag ska inte deppa för i början av januari blir det ju av, då börjar jag ju året bra (förhoppningsvis).

Det roliga med att snacka med the boss är att han ger så bra respons. Känns som man växer mer och mer och han säger verkligen att det också är så. Men snabbheten, den ska jag få upp ännu mer.


"Jag tror du kommer bli en jättebra chef, du har väldigt bra förutsättningar för det"


Känns som om detta var en bra dag. Men de bra sakerna slutar inte här mina vänner. Vid elvasnåret strosade Chris in på restaurangen, och gjorde att jag fick fram mitt största leende. She's back! Nu kan allt återgå till det normala.

Dags att springa ner och slänga in tvätt i tvättmaskin. Har inte så mycket men kan vara bra att få det tvättat när jag ändå har tvättid. Sen kommer syster strax efter sju och så ska jag plocka undan i lägenheten så jag kan ägna fredagkvällen åt att städa.



PUSSELIPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0