Bättringsväg

Ja ni läste rätt. Jag är på bättringsväg. Jag satte klockan på kvart över nio imorse och gick väl upp för en timme sen och började med frukost. Så har jag suttit här och myst framför Top Model.

Tänkte att jag skulla göra mig iordning lite och gå en promenad ner till affären. Jag tänkte att jag skulle köpa hem det som behövs och kanske lite inför dagens middag, ska bara komma på vad jag ska äta. Kanske blir det köttfärssås? Det är ju enkelt och gott.

Så skönt att vakna upp utan att ha ont i magen och kroppen. Idag är det plugg som gäller till 110% och lite promenader. Jag ska bli klar med pärmen idag, även om jag måste sitta långt in på natten.



ToDo ToDay

<3
  Diska
<3 Plocka undan alla kläder
<3 Bädda sängen
<3 Plugga
<3 Laga mat
<3 Promenera &  Handla




PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0