FRISK?

Jag har mått bra hela dagen. Blev lite anfådd på vägen hem från stan i backen upp till min gata men vad är väl det? Jag mår ju inte illa eller har ont i magen längre. Inte heller har jag någon feber. Lyckost mig!

Så nu har jag pluggat hela dagen, kollat igenom alla papper till traineeprovet. Ringde till jobbet och sa att jag va frisk och kommer till jobbet imorgon. Snackade med RC också om traineeprovet, han hade nyheter att komma med men det ska vi ta imorgon efter lunch när jag slutat och han ska checka läget hur mycket jag kan.

Tänkte sitta ett tag till och kolla igenom och läsa och skriva.

Imorgon är det jobb igen. TJIHU! Det brukar man ju inte säga, men såååå mycket bättre än att vara sjuk kan jag säga. Väldigt mycket bättre. Ska bli skönt! Riktigt skönt!



PUSSELIPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0