IDOLFINAL

Jag har inte varit mycket för årets Idol, men såklart man bänkar sig framför TVn när det är final. Men inget går ju upp mot förra årets final. Den var sååååå grym, jag önskar att jag varit där på plats i Globen. För förra året var alla så grymt bra. Sen var det en historisk final med två outstanding tjejer med helt underbara röster.

2 0 0 7
Marie Picasso VS Amanda Jensen
VINNARE: Marie Picasso

2 0 0 8
Kevin Borg VS Alice Svensson
VINNARE: Allt annat än Kevin vore galet fel!!!!


Så ikväll ska jag nog rösta för första gången. För vinner Alice så vet jag inte vad jag gör. KEVIN!!!


Jag glömde nämna att det är jag och systeryster som ska ha myskväll med Idol. Hon ville käka pizza ikväll, så då slipper vi laga mat. Köpa lite snask med, godis eller chips eller nåt... MUMS!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0