PissDag

Jag är sjuk. Ja för jag känner mig inte bra alls. Blev inget jobb för mig igår, eller jo 56 minuter. Som tur va tog sig Jimmy tid och ringde runt till folk för att hitta en ersättare, snällt av honom. Och Jessica ställde upp, TACK så oerhört mycket.

Jag mådde illa som fan men det var nog bra att jag fick frisk luft, jag gick hem från jobbet. Hade aldrig gått själv men Jimmy slutade när jag fick gå så då traskade vi tillsammans. Skönt o slippa gå själv när jag inte mådde bra. Tänk om jag hade börjat spy, då hade jag aldrig velat va själv.

Fortsatte att må illa hemma och slängde mig i soffan där jag somna en stund. Såg lite halvt på Wallander. Sen flyttade jag mig till sängen och tog och ställde en hink brevid. Sov väldigt länge idag och är fortfarande trött, det är ju inte normalt. Så jag tror inte att det blir något jobb imorgon. Ska ringa senare idag när jag kännt efter lite.

Ska smsa syster och se om hon kan köpa blåbärssoppa till mig. . . Känner nämligen ingen matlust.


SJUKPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0