TestaPåChef

Hahahaha!

Idag på jobbet mådde inte Jimmy bra, så jag fick avsluta hans pass, chefspass. Det innebar att jag fick sluta fem ( eller lite senare, för att jag gjorde allt själv för första gången och fixade en överlämning för första gången ) istället för två. Det gick jättebra, tyckte jag hade pejl på läget och såg till att alla hjälptes åt att hålla rent, snyggt och uppfyllt. Kom ifrån vid klockan sex och tog svängen förbi konkurrenten för att inhandla deras goda kycklingburgare.

Den här veckan har gått såååå fort tycker jag. Idag är det redan torsdag och på lördag är det fest, fetfest. MAXemily är hemma från norr och hon ska va med o festa, WIHU!!!! Förferre hos mig och sen till Anton & Danne. Hoppas på en lyckad tillställning.

Imorgon blir det myskväll med LisaE. Blev ingen fika idag eller igår med henne så då bestämde vi tills imorgon. TACOMYS blir det!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Vi borde ta en Paus sallad nåndag! Kankse inte hinns med innan jul dock ;)



Kan bli lite slirig på lördag, om han inte blir sjuk vi ska till, men man kan ju alltid gå ut annars! Vart vet jag dock inte. Vart ska ni ta vägen då?

Vi kankse kan höras? ;)

Pusss PUSS

2008-12-19 @ 15:16:11
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0