THE BODYGUARD

Den går på Kanal5 just nu. En klockren film, enligt min mening! Costner och Houston är galet bra i den här filmen. Det är en äkta NathalieFilm. Men jag kommer inte kunna se klart den den här gången, för jag ska i säng snart ska bara diska upp disken som står och väntar på mig.

Ett sjukt roligt pass var jag på idag, men svårt. Ett medelpass som va dansinspirerat med Inger & Camilla på Friskis&Svettis. Vilken energi dessa båda har, man kommer verkligen igång. Tyvärr jobbar jag när de har nästa detta pass. Och tyvärr kommer passet inte schemaläggas utan bara komma då och då. SKITKUL!!!

Efter det var jag, syster och mormor på en stämningsfull adventskonsert med kusin Nelly som "huvudperson", för oss iaf. Det fanns en tjej som sjöng såååå bra, hon hade sån stark och ljuv stämma och inte osäker någonstans. Tack för en trevlig konsert Navestadsskolans musik 5- och 6:or!!

Imorgon är det tidig morgon, upp och hoppa ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen!! Haha. Skämtosido. Jag öppnar imorgon och det är ju onsdag och då vankas det leverans. Men jag och Jimmy kommer ju klara detta galant!


Morgondagens händelser:
- Jobba
- Storhandling på MAXI med mormor
- Träning
- Fika med LisaE


GODNATT på er när det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0