Uppryckning

Ja det behövs en uppryckning verkligen. Jag behöver en uppryckning.

Det är lätt när man ligger hemma och är sjuk att man börjar låta tankarna rinna iväg. Det är det man inte borde låta dem göra. Utan man ska peppa sig själv. Peppa sig själv med massa saker så man blir frisk. Jag ska försöka mig på pepp-området nu.


PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP !  !  !  !
När jag blir frisk ska jag träna som en galning och komma i riktigt bra form.
När jag blir frisk ska jag satsa allt jag kan på jobbet och visa vad jag går för.
När jag blir frisk ska jag gå ut och ha en riktigt rolig partynatt med LisaE.
När jag blir frisk ska jag ta en låååångpromenad runt stan och kolla in all fin belysning.


Vilken peppning va?


På söndag är det bestämt att jag ska äta middag med Elin. Mysigt. Om jag mår bra imorgon ska jag höra av mig till Chris och se om vi ska ses nån kväll, om hon har tid vill säga. Ska hitta någon dag jag kan träffa Sofia också.



PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0