What's the point?

Du frågar
Jag svarar


Men ändå får jag ingen respons på vad du tycker om det hela. Varför?

Jag fattar inte riktigt poängen. Eller så kanske du känner dig riktigt träffad av det jag skrev, eller?


Du har alltid förespråkat att vänner ska gå före killar och att man inte ska låta sina vänner stå tillbaka för att man träffat någon. Jag vill inte ringa varje dag och säga att jag tycker det är så orättvist och att jag inte fattar att du inte kan ses osv. För jag vet själv hur det var och då hade jag inte ens ägnat mer än några dagar i veckan åt min dåvarande pojkvän. Jag har låtit dig vara och försökt att inte säga något.. Hoppats på att du skulle höra av dig mer. Jag har snart bott i min lägenhet i 3 månader och du har inte hälsat på än. Men nu känns det som allt är förstört. . .

Kommentarer
Postat av: Tina

Heej! Tyvärr är det nog så att ju äldre vi blir desto mer tid lägger vi på pojkvännen. Han är ju den nya familjen. Jag vet själv att jag alltid prioriterar Alex först, alltid! Kompisarna träffar jag kanske 2-3 ggr i månaden, om ens det..! Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här.. men jag förstår hur du känner, men som sagt, ju äldre vi blir desto mindre tänker vi på kompisarna, tyvär..!! Tror människan fungerar så.. Hoppas det löser sig allafall! =) Ha det bra!

2008-12-12 @ 23:16:12
URL: http://tiinnaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Jaha, ja då förstår jag absolut! Det verkar konstigt av henne att bete sig så om hon själv ogillar det =/ Menmen, hoppas ni löser det och hon förstår hur illa det gör dig! Ta hand om dig! Kram =)

2008-12-13 @ 22:06:45
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0