Ensam hemma 2

Dag två av mina ensamma dagar har börjat och jag myser för mig själv här hemma.
S K Ö N T ! ! !

Jag går in och kolla på IKEAs hemsida varje dag nu. Det finns så fina grejer. Jag vill bara tillbaka till lägenheten och mäta så jag vet om allting kommer få plats och vad jag kan köpa. Men jag ska visa er fyra möbler som jag vill ha till lägenheten.

  
Skänk, Leksvik (ska stå i köket om den får plats)
Rumsavdelare, Expedit (ska stå i stora rummet och dela av sovrumsdel och vardagsrumsdel)


  
Soffbord, Leksvik (ska såklart stå framför min soffa i vardagsrumsdelen)
TV-nöbel, Leksvik (den ska TVn stå på)

  
Soffa, Ektorp (skänkt till mig från morbror Jonas, TACK)
Fåtöljer, Ektorp (skänkt till mig från morbor Jonas, TACK)



Vad tycker ni om möblerna? Nån åsikt kanske?


Jag kommer nog inte få plats med fåtöljerna i lägenheten, men dom sparar jag på och kan kanske använda i framtiden då jag kanske bor i en större lägenhet. Men jag är glad över att han gav mig detta + en TV. Kan inte tacka honom nog. Jag är glad för nu har jag min favoritsoffa.



P U S S E L I P U S S ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0