Ensam hemma 5

Sista dagen som ensam hemma. För nu blir huset tomt några dagar. Jag åker upp till min kära familj, som är i Norrland. Imorgon vid åttatiden kommer morbror och hämtar mig och sen bär det av 70 mil norr ut.

Gårdagen bjöd på både roligheter och tråkigheter.
Efter jobbet åkte jag och Eva hem till henne och hämtade grejer och sedan i racerfart till Sarah för att göra oss iordning och sen förfesta med allt folk innan vi skulle dra ut. PALACE blev det för hela slanten. Kul hade vi också. Massa dans. Så va ju hetingen där med. Kul hade vi.

Det tråkiga hände när vi skulle hem till Sarah igen och jag skulle ta upp nyckeln ( som jag känt efter om den låg i väskan varje gång jag öppnade väskan ) och låsa upp dörren, men till min skräck så fanns det ingen nyckel. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST !  En tjej blev väldigt besviken och jag försökte be om ursäkt och så vidare. Till slut fick vi i alla fall reda på att nyckeln var upphittad på Palace. PJUH !

Mysig natt verkligen. Massa mys och typ ingen sömn.

Dags att åka och handla lite färdmat ( typ godis, frukt och sådant ) och sen åka till mormor och ta med posten.



P U S S E L I P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0