Everything good has an end

Allting gott har ett slut, och även denna saga. Vi får se hur allt blir. Jag tror inte jag är rätt tjej för honom men man ska aldrig säga aldrig. Och det märks att han inte vill att vi aldrig mer ska ses. Aja. Vi får se vad som händer och sker.


Jag har inte sagt att det här ska bli lätt, men det kommer också att ta tid. Du vet att du är den personen som jag önskar allt gott här i världen mer än någon annan. Har du hittat kärlek så vill jag inte vara ditt hinder för den. Jag ska göra mitt bästa.


Jag saknar min morfar så enormt mycket. 53 dagar sedan du somnade in...
Ä L S K A R   H O N O M   S Å Å Å Å Å Å Å  <3



G O D N A T T ! ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0