I will end this

När tiden är inne så ska jag avsluta något. Något som inte ens känns som de pågår längre. Jag känner inget och hela situationen känns helknäpp. Jag fyller 21 år i år och har ingen brådska alls att hitta kärleken. Det som jag verkligen inte finner mig i är när andra ska försöka styra och ha järngrepp om hur allt ska vara. Att inte alls höras på flera dagar är inte normalt för mig, absolut inte när situationen var en annan förut. Jag tänker inte krusa och svansa efter. Jag tänker absolut inte höra av mig. I am done with this.

Idag är en såndär tråkdag. Jag börjar jobba vid 21 och sen slutar jag runt 6 imorronbitti. Aja. Skönt med lite klirr i kassan iaf. Får väl se om det är någon "kändis" som dyker upp på jobbet och ska käka fyllemat.

Dags o göra lite nytta. Städa rummet och sådär.


P Ö S S    P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0