Lot's of stufs are going on

Det har varit lite jobbigt senaste tiden, som gjort att jag inte velat skriva något här. För det hade bara blivit massa tårar och skriv om saknaden efter morfar. Jag har behövt tänka lite. Såklart jag saknar morfar, varenda dag, varenda timme, varenda minute, varenda sekund som går. Kommer aldrig sluta älska min morfar <3

Många saker händer nu. Verkligen. Här är en lista:
- Erbjuden lägenhet mitt inne i stan. WIHU !
- Fast anställd från och med IDAG !

Hahahaha. Va många de blev. TVÅ saker. Men det räcker för mig verkligen. Det är två väldigt positiva saker. Nu ska jag bara hoppas på att jag får lägenheten, hyresvärden ska säga sitt också.

Jag kommer också förmodligen åka upp till det härliga Norrland en vecka. Kollade lite på tåg upp, för jag vill inte ta ledigt så mycket från jobbet som mamma o pappa vill. Om jag jobbar två dagar av de tre så blir de ju inte så mycket jag tappar i pengar.

DAGENS HÄNDELSE:
Träffa SofiaKB. Hoppas på en god lunch i eftermiddag med henne. Hoppas hon är på. Ska bli roligt att snacka lite skit och ha det underbart roligt med henne, som man bara kan ha med Fia.



PUSSELIPUSS <3

Kommentarer
Postat av: tes

tack :)



och grattis till anställningen, shit vad roligt! :D

2008-07-01 @ 12:40:40
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0