N is back

Nu är jag tillbaka i stan igen. Efter en kort vistelse i mitt underbara Norrland. Skulle lätt kunna stanna några veckor till utan några problem. Jag ska lägga in lite fina bilder däruppifrån. Underbart vackert!

Som jag har längtat efter en viss person, även om jag inte fått träffa honom ännu. Men det ordnar sig, absolut. För jag vet att han vill träffas och han tycker inte att jag är jobbig. Han gör mig glad och jag har äntligen insett att jag är sååå attraherad av honom.

Sarah fyller år snart. Närmare bestämt på måndag. Så på lördag blir det att fira henne och gå ut och parta loss lite. Så underbart. Älskar verkligen Sarah. Hon är en sann vän.


Dags o sova. Ska upp tidigt imorrn. Ska fixa lite grejer innan jobbet vid 11.




G O D N A T T ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0