Nattjobb

Snart är det dags för ännu en natts jobb på MAX. Igår var det rätt lugnt hos oss, eller väldigt lugnt. Verkade inte va mycket folk ute alls. Undra hur det blir ikväll, blir det röj tro? LisaE o Salar o gänget ska ut ikväll, och jag jobbar o kan inte va med. Tråkigt värre. Men jag fick ju iaf två fina inbjudningar, både Lisa och Salar frågade. SÖTT !

Förut åskade det och dundrade det väldigt mycket här. Jag som är sååå rädd för åska blev som vanligt hispig och paralyserad på samma gång. Jag vet inte vad det blir med mig när det åskar men något är det. Jag tycker det är sååå otäckt.

Fixade lite på bloggen, vad tycks?


Nehe en dusch kanske. Så man känner sig som människa. Väldigt skönt liksom. Morfars sång går på MediaPlayern, Av längtan till dig. Så fin. Har lyckats att hålla emot tårarna några gånger när jag hört låten nu faktiskt. Känner mig varm innombords och tänker på fina minnen med honom.

DUSCH va de.


Om ni ska ut ikväll, ha de så kul och ta svängen förbi MAX innan ni slaggar !




P U S S E L I P U S S ! ! !

Kommentarer
Postat av: nicopico

designen är ju döööö fin :D

2008-07-13 @ 12:31:20
URL: http://nicolinees.blogg.se/
Postat av: Kregert

Skit fin blogg ju! =)

2008-07-14 @ 15:26:38
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0