Regnigt

Ute bara det regnar o regnar. Imorse drog jag en djup suck när jag tittade ut genom fönstret och insåg att jag var tvungen att ge mig ut i det här busvädret. Dessutom började jag jobba 7 och var tvungen att åka med 5.55 bussen. Det var bara att ta på sig mina blommiga ( svarta med rosa blommor ) stövlar och min svarta längre jacka och paraplyet i största hugg för att ta mig an ovädret.

Jobbet gick bra förutom att jag inte va på humör för att jobba över idag, men fick ändå göra det en och en halv timma. Plus att vissa andra som slutade efter mig fick tydligen gå före mig, orättvist. Jag hade bara sagt att jag kan väl stanna en stund då.




 L Ö R D A G S K V Ä L L E N

Ja den spenderades med LisaB och till viss del syster Nicoline. Jag och LisaB hade bestämt oss för en utekväll a la Vickelbyflickornas anda, inga förväntningar på kvällen med andra ord. Vi fixa lite snacks på ICA i form av vindruvor och naturgodis. Sen möttes vi upp senare under kvällen på 85:an ( hos mig ) och här blev det förfest med vin och Wii. Nicoline var med oss och bowlade, spela baseball och tennis. Vi hade väldigt kul och ännu roligare när vinet gav lite utslag.

Efter massa skratt och roligheter så begav vi oss ( jag och Lisa ) in till stor stad Norrköping för att svänga våra lurviga på Palace dansgolv. Men innan det blev det att dela på en drink på Dehli och gratulera Baye som fyllde år efter tolvslaget. Vi hade riktigt kul då. Sen gick vi allesammans till Palace, där Baye fixade in Lisa ( snacka om lycka från Lisas sida). Därinne blev det mycket dans, träffade massa gamla vänner, klasskompisar och kompisar. Plus att det blev en och annan shot.

Detta var en otroligt roooolig kväll som kommer gå till historien ; ) och Sofia Lindgren var så snäll som gav oss skjuts hem ( TACK Sofia ). För oss var det verkligen en räddning, annars hade det blivit MAX och sitta o vänta på bussen till klockan 5.

Här kommer lite bilder från förfesten + en vimmelbild på mig och Lisa ( dock lite suddig ) :

     
   

   

     




Ja det var nog de flesta bilderna ( tog dock bort de som såg för gräsliga ut )
Vi hade en sådan rolig kväll. Tack Lisa !


Nu är det dags för:  v e c k o r e v y n och g o d i s




P Ö S S   P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0