Som en liten barnunge

Under hela mitt liv har jag alltid varit den som låtit andra få vara med om det är så att man gjort något med någon av sina kompisar. Det finns nog inte en gång som jag har sagt Nej! Och det har funnits gånger då jag tänkt tanken att någon annan kanske också vill vara med, och då frågat.

Alla människor är tyvärr inte som jag ( det där lät väldigt själviskt men också ett faktum ). Jag har alltid varit den som brytt mig om andra. Men jag påminns än idag om att människor inte tänker så. Att: Vi frågar henne om hon också vill vara med. Den frågan får inte jag speciellt ofta och det känns väldigt jobbigt ibland. Man vill ju inte fråga själv om man får vara med. . .

Det har gått väldigt lång tid sen jag funderade över dom här sakerna. Jag hade hoppats att jag inte skulle känna såhär, men det gör jag.

Ibland önskar man att folk var lite mer som en själv ( hahahaha, skämt o sido ).



Ne nu ska man väl göra sig iordning för sen lunch med LisaE och jobbet. Ska ringa hyresvärden för HannaKBs lägenhet också och säga att jag är intresserad av den.



PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0