Sömnlös natt

Ja nästan i alla fall. Somnade nog inte förrän vid halv tre i natt. Jag och B pratade väldigt mycket om allting, fick varandra och inse saker som vi inte sett tidigare. Jag önskar att jag träffat B i något annat sammanhang, att vi inte gjort som vi gjorde den där första natten. Men gjort är gjort, nu får vi se hur framtiden blir. Jag kommer fokusera på min flytt om några månader.

Idag så kommer Sofia ut till mig. Undra vad vi ska hitta på... Det är ju inte toppenfint väder men ändå. Vi får väl se.



P U S S   P U S S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

:) måste se till o ses tycker jag!!



hittade ni på något skoj sen? tråkigt väder här med :(

2008-07-15 @ 20:41:10
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0