Söndagskväll

Jag ville spela sällskapsspel men jag vet inte vad mamma och pappa håller på med, hmmm massa annat. Det verkar som om det inte blir något sådant idag. Utan det blir nog One Tree Hill med syster. Sen kan man ju inte se på de utan att ha choklad, vindruvor och naturgodis eller hur? Mumsigt!

Imorgon ska jag förmodligen träffa Sarah. Måste höra först bara om allt funkar, jag menar hon pendlar ju mellan två jobb så ibland så missar man ju saker. Men hoppas hon kollat rätt :D Skulle va så skönt med en myseftermiddag imorrn.

Innan jag träffar Sarah så ska jag och syster luncha och gå på stan lite. UNDERBART!

En sak gjorde mig glad idag. Från ett helt oväntat håll så kom erbjudandet "Vi ska grilla hemma hos mig, du får gärna komma förbi om du vill, runt sex. Ta bara med dig något att grilla". Det är såna dagar man blir lite extra glad. Även om jag nu inte kan men jag har i alla fall blivit erbjuden. You made my day : )



P U S S E L I P U S S

// N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0