Trött

Ja usch vad trött jag är efter den här dagens arbete. Men så kan det gå om det finns irritationsobjekt på plats. USCH !  Ibland önskade man att folk hade lite mer vett i skallen faktiskt. Och vissa kunder kan man ju börja undra om de överhuvudtaget ska få beställa någon mat. Nej jag är trött på skrik och klagomål och allt vad det heter. Va nöjd någon gång och sluta va så snäsig mot dina kollegor.

Nu önskar jag att tiden kan gå fort så jag snart kan få flytta till min egna lilla lya. Eller lilla och lilla, den är ju större än båda mina andra lägenheter från när jag bodde i Kalmar.

Åh ibland vet man inte ut eller in i sitt liv. Man vill både ha kakan och äta upp den. Jag tror detta inte kommer att gå vägen. Orkar bry sig? NEJ !  Det blir som det blir.


Dags för sängen. S O V  G O T T !
 


P Ö S S   P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0