Underbara dag

Vissa dagar är bara såååå underbara. Då allt bara känns sådär bra. Allt flyter på bra och det finns ingen irritation i luften. Den här dagen var en sådan dag. Den hade allt och lite till !

Jag och min syster åkte in till stan vid halv tolv - tolv tiden. Gick en sväng och käkade sallad på Paus, efter det så gick vi ett tag till. Syrran hittade en jättefin lång stickad cardigan på VILA och jag hittade ett par skitsnygga svarta chinos på Lindex. Sedan vid tre så åkte syster hem och jag satte mig i bilen och körde till Söderköping.

Där mötte jag upp Sarah, och vi letade febrilt efter någonstans där hon kunde betala en räkning åt Kecke ( som är med Susanne i Tyskland för tillfället ). Men då fick vi minsann reda på att Svensk Kassaservice har upphört i hela landet, så det var lättare sagt än gjort att betala den där räkningen. Som tur var ordnade Kecke de där sen. Efter det ville Sarah visa vart det var som Tommy bodde. Så vi åkte mot Stegeborg och kollade på hans hus och hans nya hus som han ska flytta till. Sen blev det Smultronstället. Massa glass. En Twin Peaks och en Stjärnskottet. MUMSIGT VÄRRE!

Efter det blev det hem och titta på TV lite och kolla hundvalpar på blocket.se . Sen blev vi hungriga, konstigt efter massa glass. Men vi gjorde mat, eller Sarah rättare sagt, jag kollade ju mest på. Kycklingfilé, potatisgratäng ( köpt sådan ) och bernaisesås med vitlök i. MUMS !


Tack för en underbar dag syster och Sarah !



P U S S E L I P U S S ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0