En liten stund. . .

En liten stund är alltid något. Speciellt om det är mysigt också. Det är precis så min eftermiddag avslutades. Vi hade bara en liten stund men det kändes längre än vad den timmen var. Jag tror det är för att man uppskattar det mer som det känns så. Kanske kan det så vara. För MR är något extra.


Har äntligen fått hem min mobil !  Den har ju varit på reparation, eller ska man säga återhämtningsspa ( hahahah ). Nu fungerar det att ringa med den, YIPPIE ! Me love this phone <3


Jag sitter och ska skriva lite på inlämningsuppgiften som är över två veckor försenad. Men bättre sent än aldrig. Jag tror han skulle ha mailat mig om han ville ha in den, han vet ju situationen. Men blir rätt nöjd med mitt resultat av inlämningen. Kan nog hämta en och annan poäng, hoppas jag. Jag ska i alla fall bli godkänd.


Imorgon blir det jobba av. 11 - 20 . Hela lååånga dagen. Innan ska jag fixa grejer på systemet åt mamma o pappa till midsommar, de hinner ju inte själva.


Den svåra dagen närmar sig. Underbara morfars begravning. Då kommer alla känslor att vara upp och ner i hela kroppen. Tårarna kommer rinna ner för mina kinder och jag kommer ha så ont i mitt hjärta. För du finns här inte längre mitt ibland oss som en levande varelse. Du stod mig så nära och nu gör det bara sååå ont. . . Jag viskade i ditt öra din sista natt på jorden "Jag älskar dig så enormt mycket morfar, även om jag inte säger det särskilt ofta så försöker jag visa det med mitt kroppsspråk. Du är den bästa morfar som levt på denna jord. Jag älskar dig". Jag hann säga dessa ord jag sagt alldeles för sällan. Jag är så oerhört glad att jag hann. Jag hoppas du var så vid medvetande att du hörde dessa ord och tänkte på allt vi sagt när du somnade in till himmelrikets värld. Morfar, jag älskar dig <3





PUSS o GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0