Nattjobb på G

Ikväll är det nattjobb som gäller. Och imorgon natt också. Det går väl an när man inte jobbar flera helger i rad. Annars e de väl ingen höjdare, man kommer ju hem vid sex på morgonen ( i bästa fall ). Hoppas bara de e några roliga jag jobbar med. Men det tvivlar jag inte på med de arbetskamraterna jag har  : )


Igår var det dags för inhandling till Midsommar med brudarna. Fyndade tält och massa andra grejer. Så på onsdag är det dags att prova att sätta upp tältet och packa bilen inför torsdag då vi drar till sydligare breddgrader ( dock inte sååå långt. hihi ). Ska bli superduperkul.


Kul på Systembolaget då. Skulle inhandla Emelies alla cider, de vägde ju inte lite. Hahaha. Lite pinsamt i kassan när man handlar nästan 20 cider och en dunk vin. Men som tur är så är ju inte allt till mig. Det kommer ju bli skitbra det här. Jag och Emelie köpte ett brännboll-set också, så vi tänkte dra ihop ölbrännboll under midsommar. Hihi.


Träffade MR också. En snabbfika på stan och sen såg vi på fotboll med MRs kompis. Mysigt i soffan när MRs kompis tog ett powernap. Är verkligen så glad och bekväm när jag är med MR.


Dags att återgå till mitt städande så jag och syrran kan göra våra tacoburgare med avokadoröra sen. Lät ju inte alltför tokigt. Hon e bra på o hitta recept, vem brås hon på då? Jo MIG !


Morfar är min legend och hjälte <3 Vila i frid




TJOLAHOPP TJOLAHEJ !


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack hjärtat! ja jag tror det :) känns jättebra! :) tihi.

hur är det med dej ? ja ska hem mer i sommar, då måste vi ses, !!!!! du kanske vill komma på kalmarvisit med ? :)

puss

2008-06-15 @ 13:43:54
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0