SNORUNGE

Jag känner mig som en snorunge. Jag bara går och är snorig, får snyta mig tusen gånger i halvtimmen. Till slut fick jag gå hem 2 timmar tidigare från jobbet. Tack så mycket !  Det behövde jag. För så ont jag har i bihålorna och som jag snorar så ska man nog inte stå och smitta ner massa mat.

Nu ligger jag i soffan och har smaskat i mig jordgubbar, vindruvor och lite choklad. MUMS !
Känner mig riktigt dåsig och trött. Borde nog sova tidigt idag så att jag tar igen lite timmar i sömn. Helst av allt skulle jag vilja vila nu men då kommer jag va så pigg ikväll så jag kommer inte kunna somna då.

Imorgon och på tisdag är jag ledig. SKÖNT !  Det kan man verkligen säga. Hoppas på bra väder bara.

Eller ska jag slumra in en liten stund här i soffan ?


ZZZzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0