SOVmorgon

Jag tog mig en ordentlig sovmorgon idag. Det behövdes, tror jag. För idag är det dags att jobba natt. Hoppas det blir lugnt, men det tror jag inte. Men man kan ju hoppas på att folket inte kommer ner till oss på MAX eftersom krogarna stänger 3 och vi stänger 2 idag. Så man kan ju alltid hoppas på att det blir lugnt idag, jag tror nämligen vi bara är tre som jobbar.


I förrgår (måndags) var det dags för en spontanutgång med Sofia och Mia. Det blev till slut en lyckad utgång, trots alla mina skavsår och blåsor under fötterna. Jag fick till slut strunta i skorna och dansa barfota, efter att jag suttit och vilat en timme. Efterfest blev det också och en trevlig kille träffa man också. NICE !


Nu är det väl dags att försöka göra något av den här dagen. Kanske fortsätta med inlämningsuppgiften, hmmmm. Vi får se vad det blir. Börjar ju jobba vid 16.30 så det är ju inte så lång tid kvar.




ByeBye sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0