Uppdrag "Nattjobb" avslutat !

Jaha då har även denna helg seglat förbi, den har inte innehållt speciellt mycket mer än nattjobb. Men vädligt lite att göra dessa nätter, väldigt lite folk ute tydligen. Så då blir de ju mindre att göra för oss på MAX också. Annars brukar de ju vara hysteriskt.


Idag är det bara slappt    
: )


Jag har upptäckt att dejta kan vara rätt kul faktiskt. Väldigt spännande och sååå skönt att allt går slow för en gångs skull. Jag blir så orolig när något går för fort fram och det är oftast då jag backar istället. Men vilka regler gäller egentligen? Ja jag kan ju bara följa mitt hjärta och han också. Känns B att diskutera vad man har för skyldigheter gent mot varandra. Jag säger bara: GO FOR IT !


Den veckan som kommer nu kommer nog vara väldigt omtumlande.
- Väntan på begravningen ( torsdag )
- Åka till Öland direkt efter begravningen och minnesstunden ( torsdag )
Innan det ska jag ha jobbat lite också. Så jag tror detta kommer vara en ganska tung vecka som förhoppningsvis avslutas med roligheter med brudarna på Öland.


Imorrn ska jag träffa SOFIA. Kan ju hoppas att jag får träffa en viss MR också. Skulle ju va kul de. I och med att det kommer vara svårt att ses i slutet av veckan ( begravning och midsommar ). Saknar faktiskt honom. . .



PössPöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0